det är inte lätt att verka manlig



Mannen är den nya kvinnan. Smink för män, avklädda män. Sex säljer. Och.. eh.. Jag menar. Bimbon blev förbytt med himbon. You know!

Jag har ingen alfahane honey, så du får sitta längst fram i taxin
Det är inte lätt att verka manlig, så du får sitta längst fram i taxin

Såg lite av "Den rätte för Rosing" innan. Vem fick dem betala för att få ett eget program bara för att visa upp den fula crackhoran? Ursäkta språket, men fulare får man ju leta efter. Hon är kanske ingen men hon ser ut som en crackhora. Och Bobby & hennes andra wannabe-brat-kompis är ju så genom töntiga. De försöker få det att verka som att de är så nära kompisar med varandra men man märker att deras vänskap är lika fake och plastig som Linda's och Bobbys "skönhetsingrepp" tillsammans. Jag kan inte hjälpa det men hur mkt folk än tkr att Bobby är charmig och blablabla-för-snygg-för-att-vara-bög så tycker jag inte det. Nej, varken snygg eller charmig. Plastig - JA!

Som ni kanske märker lyssnar jag på Snook idag. Album "Är" från 2006.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0