ingen lust alls

Idag har jag varit helt tung i huvudet. Först bara seg av lite huvudvärk men sen på jobbet blev det ännu värre i nerverna. Vissa människor borde låsas in. Det finns vadderade rum och tvångströjor av en anledning.. känns som att det har blivit mer sällsynt med att använda den metoden nuförtiden. Kan inte förstå varför, människor verkar ju bara bli sjukare psykiskt mer & mer med tiden. Är det en epidemi? Kan inte för mitt liv förstå hur vissa människor har växt upp med så sjukt och destruktivt tänk som främst förstör för andra i deras omgivning.

I ren allmänhet gillar jag inte sura & negativa människor heller för man blir bara själv på så dåligt humör när de vistas runt en. Oftast försöker jag vara på bra humör och tänka på roliga saker men folk skäms verkligen inte över att böla för minsta lilla sak och att överföra deras tråkiga negativitet på andra. Om jag hade fått önska en present åt er så hade det varit en bomb av fågelskit i ert nylle! Herregud va jag hade pekat & skrattat åt er. Nobodys.

Jag känner verkligen ingen lust till att skriva här längre heller. Vetifan vad jag ska göra åt det. Om inget annat lär väl tiden utvisa det. godnatt, imorgon (idag) ska jag ha världens bästa dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0