"jag säger så här; positivt!"

Jag har blivit väldigt kass på uppdatering men det har hänt lite saker den senaste veckan vilket är jävligt skoj. Känner enorm lättnad över att slippa sitta hemma och glo hela dagarna och bara variera det lite genom att träna typ. Nu har jag fått nytt jobb, ÄNTLIGEN! Effie och jag är nu arbetspuuuhlare hahaha..
Det har varit lite fest och lite allt möjligt också och självklart har jag varit ute & sprungit i det härliga vädret! Våren är här nu och jag har aldrig varit mer gladare över att det nu är sol äntligen!

Sitter nu och målar naglarna, fixar håret emallanåt, dricker smoothie, skriver ett inlägg här såklart och kollar mail. Fattar inte hur jag blev mångsysslare helt plötsligt men jag gillar det! =)

Klockan 16 är det jobb så jag uppdaterar lite mer sen när jag kommer hem efter 21. Latuuuhr

Kommentarer
Postat av: cassandra

grattis till jobbet:) effie sa att det var bra. kul!:)

2009-04-02 @ 16:53:40
URL: http://casablanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0