kattdivan

Satt och solade mitt bleka face innan jag stack ut och sprang. Mina sällskapssjuka katter tar första bästa tillfälle att attackera mig - "snälla klappa oss". Jag är faktiskt en djurvän (haha det lät lite löjligt) och jag gillar våra katter.. för det mesta. Men ibland vill man bara sitta ifred. Detta fattade inte vår ena katt Flisan för hon är trög. Så när jag sitter där och solar så hoppar kattskrället upp i knäet på mig, börjar spinna och vill såklart att jag ska klappa henne. Min första tanke va att ta bort henne. Stick typ. Men eftersom jag är snäll ibland så fick hon sitta kvar och sola sig hon också. Första parkett, bästa platsen i solen - på mig, i mitt knä. Nice!




Jag vet! Jag har sjuuuukt bleka ben. Därav satt jag i solen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0