mission impossible

Har förjäves försökt hitta lite bilder från lördagen på bankenpub.se, gediget.se och kristianstadbladet.. min och Elins bild kan jag banne mig inte hitta. Det är ganska kul att majoriteten av bilderna som tas ute på Banken är liksom på äckliga fyllon som skämmer ut sig och de bilderna lägger de mer än gärna upp men när jag för en gångs skull va med på en normal bild så kan de inte lägga upp den. Baaaah! Skitsamma jag nallade två bilder från Ida's facebook (som vi då va på födelsedags-förfest hos) som jag hoppas är OK. De bilderna som jag lägger upp nu är verkligen allt jag har tyvärr. Konstigt kan ju tyckas eftersom jag alltid är framme med kameran på fester. Fast batteriet tog slut så det va inte helt med mening faktiskt!

 

folk



Ida (till vänster) fyllde år


kill-kärlek


Elin-Pelin på toaletten


Jag sitter och trycker längst till vänster och Madde posar hehe


Emmy, Elin, Jag, Madde & Johanna.. sau roliga vi va! (fan va blek jag är!! blöö)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0