räkfrossan?!

Stack inom Effies hus en runda igår istället för att bara dumpa av henne efter jobbet ;D. Hennes mamma fyllde år så hon ville bjuda på lite räkor och annat gott. Det är ju riktigt gott! Men vad händer?! Jag säger till Effie efteråt att jag mår illa.. trodde det skulle gå över snabbt men jag stack hem strax efteråt för jag mådde verkligen inte bra. Körde hem - mådde illa som fan - gick och la mig i sängen & mådde illa lite till. Idag när jag läser Effies blogg så ser jag att jag inte va ensam om detta. Det va något med räkorna! Eller är vi bara känsliga? Skitsamma. Jag tänker iaf inte sluta äta räkor som Effie säger att hon ska, vi hade bara otur I guess plus att vi käkade hur mkt som helst vid en dålig tidpunkt. Plus att vi drog i oss lite kina mat innan vi började frossa i räkor. Aja som det kan bli.

Idag känner jag mig ganska seg och mår fortfarande lite sådär. Dricker en latte nu och hoppas att jag ska bli pigg & fräsch tills jag ska hämta upp lilla greken och dra till jobbet.

Man skulle kunna tro att eftersom vi (jag & Effie) varit vänner sedan lekis (!!!) att vi inte borde ha så mkt att prata om och ha kul åt varje dag. Sanningen är däremot att vi har det.. vi börjar babbla och skratta från det att vi träffas fram tills vi ska hem. Helt sjukt vad kul man kan ha på ett jobb som detta :D Effie sa till och med igår att hon längtade till jobbet - får se om den lilla räkan gör det idag också efter att mått så dåligt.

Nuuuu har jag annat för mig. Later 

Kommentarer
Postat av: Effie

fräkin räkor! jag hatar dem, hahah!!!

2009-04-07 @ 14:53:21
URL: http://sambucaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0