regrets

Alla har vi väl saker som man ångrar och vill få ogjort. Jag har massor av saker - vilka alla inte kommer disskuteras här av olika anledningar. Men en av de sakerna kan jag i alla fall berätta om. Det är att jag önskar att jag inte hade slutat med hästar. Jag saknar det enormt. Jag kan inte sticka under stolen med att det va ett bra tag sen jag satt upp på en sadel (senast när jag gick i 9an). Fast det är som att lära sig och cykla & köra bil; har man en gång lärt sig det så glömmer man aldrig.

Kommer ihåg som om det vore igår när jag och Sofie cyklade till Öllsjögård tillsammans och stannade där hela dagarna med våra "sköthästar". Vi hittade på allt möjligt skit också förutom att ta hand om hästarna & galoppera. Men det är liksom en livsstil. Så himla härligt. Tänk er sommarväder, öppet fält, du & hästen i full fart. Sjukt nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0