road to redemption

Skulle ha tittat på en gammal film som låg och ropade på mig när jag va som mest uttråkad för 2-3h sen, men som vanligt glömmer jag vad jag egentligen ska göra och glider in i en helt annan tankeverksamhet. Precis som när jag ska gå bort från datorn slår det mig att jag fortfarande inte sett det nya The Hills avsnittet. Går in på mtv.com och tittar klart på det 3:e avsnittet och sen börjar jag klicka runt på andra serier och hamnar tillslut på T.I.'s Road to Redemtion. Orkade bara se ett avsnitt för nu är jag ganska trött men av det jag såg måste jag säga att serien är väldigt intressant. I stort sett handlar den om hur T.I. har blivit dömd till 101 dgr fängelse p g a olaga vapeninnehav och i början av serien har han ungefär 45 dgr tills han ska avtjäna sin dom. Under den tiden vill han hjälpa andra i slummen att komma bort från såna problem som han själv hade när han va ung osv.

Jag tyckte att det va ganska bra och intressant i alla fall. Se & avgör själva på mtv.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0