textmessage

Idag ska jag annars jobba. Effie också! Tror hon längtar tills vi börjar kl 16 för jag blev bombarderad av sms från henne i förmiddags.. hon försökte mobbas genom att hitta på låtar om mig som även handlade om bajs (ja Effie ska faktiskt fylla 21 detta året, tro det eller ej). Fast jag kan förstå henne för när vi blir uttråkade ligger vår humor ungefär på den nivån.
Tillslut kände jag mig dock tvungen att göra något åt de personliga påhoppen mot mig så jag svarade såhär:

Skickat till Effie 2009-04-14, 11.59
Ähm allvarligt talat. Jag vet att du saknar mig mer och mer för varje sekund som går och att du tycker att jag är typ världens roligaste och bästa. Men! Leave me tha fuck alone nu liksom. Gå och fis på din hund eller ngt.."

Sen svarade hon ungefär "haha.. ja jag ska fisa på honom så mkt att han kommer svimma".
- Bra att veta..

Kommentarer
Postat av: effie

HAHAHAH brushan, i know you like me;P

2009-04-14 @ 15:23:07
URL: http://sambucaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0