waddap

Ja nu är jag tillbaka eller vad man nu än vill kalla det. Så himla långt uppehåll har det ju kanske inte varit men.. ska i alla fall skriva detta inlägget sen får vi se hur många fler jag pallar med. Det är liksom så himla nice väder så det känns så jävla dumt att sitta inne vid datorn och skriva här. Bara datornördar som håller på med sånt känner jag!

Sitter just nu i mitt sjukt stökiga rum som jag helst inte vill ta itu med heller. Jag vill bara vara utomhus hela tiden. Eftersom vi har en så avskiljd trädgård med stora häckar så blåser där nästan aldrig så jag har suttit och stekt i solen flera dgr nu när det har varit fint ute. Man kan tycka att det kanske inte är tillräckligt varm att sitta i bikini riktigt ännu men jag kan lova att det funkar hemma hos mig. I love it!

Annars har de senaste dgrna varit ganska sega. Just nu lever jag och Effie i lite ovisshet om vårt jobb. Så himla typiskt! När man för en gångs skull tror att allt är bra och säkert så får man reda på att det kanske inte finns tillräckligt med jobb åt vår grupp där längre. Det suger som fan men vad ska man göra. Får ta det med en nypa salt och hoppas att det ordnar sig! Det hjälper inte att vara negativ.

Igår hängde jag med min syster till Malmö efter ett antal om och men.. kände mig inte så frestad och hade egentligen redan lovat Effie & Semra men sen va jag inte på humör alls så det va sagt att jag inte alls skulle. Hängde ändå med henne trots allt (massa tjat), vi hann med ett par affärer sen stack vi till IKEA vilket va sjukt jobbigt. Tack o lov skulle vi inte ha en massa saker så vi kom därifrån hyfsat fort. Körde hem och handlade sen blev det middag med hela familjen, känns som att vi börjar hinna med det oftare och oftare nu... annars brukar det va ganska sällsynt.

Nä nu ska jag på med bikinin och sola ännu mer. Jag behöver min vitamin D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0