08/08

Åttonde augusti idag. Söndag! En vecka sedan jag kom hem från Grekland nu.. konstigt hur snabbt tiden går helt plötsligt. Snart fyller jag år också, 21 dgr tills jag fyller 21! Ibland undrar jag hur det hade varit om jag inte haft all otur och stannat, om inte chefen hade varit ett äckel, om inte alla åkt hem en efter en, om allt bara rullat på som det skulle o vi hade bara haft den bästa sommaren. Då hade tiden bara stannat men ändå försvunnit eftersom livet där nere va lite som en bubbla - som ett vakum nästan o försvinner fort. Min bubbla försvann lite för fort.
Men tur i oturen har jag ju ändå för jag kan alltid komma hem till min familj och kompisar. Och tack Semra för en lyckad fest igår! Så himla skönt att allt e som vanligt igen, egentligen...

Lite mer bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0