hurra hurra

Nej, de e ingen vanlig dag för Anders har lagt upp sina bilder idag, hurra hurra hurra!
Äntligen har Anders lagt upp bilderna han tog från moppeturen o dagen efter när vi firade Pierre på Sand + när vi hyrde bil o åkte runt hela ön. Faaantastiskt! ;D Så nu har jag snott ngra från facebook och tänkte lägga upp dem här plus ngra som jag redan hade.

Moppe till Kalithea, Faliraki, Lindos (& Tsambika men där kom jag inte längre än till sjukstugan).







Pierre firas med sushi på Sand & fest i parken.

Pierre & Malin

Lilla Kine & Andreas aka Greken

jag e kass på att äta me pinnar!

Andreas + Anders

fest i parken!

fyllo-Elvis höll en privatshow med gamla stela höfter & leksaksgitarren för oss!

snyggt! men det blev en nice kväll trots att Pierre & Greken skulle åka hem dagen efter.

Livsfarlig biltur runt ön. Jag & Mia fick 20st hjärtinfarkter var femte minut tack vare 90graders kurvor och stup men det va helt klart värt det! Grymt sällskap, grymt äventyr o grym utsikt. Kan ju inte bli bättre.

Blåsigt att åka cabbe.

Skutteli Skutt var dagens chaufför


haha :D Kim & Hampus körde bakom oss ett tag

Anders njuter?! :P

Mia is happy :)

wohoo !

karate kid

Robert den store

Avslutar med den garanterat coolaste stranden hittills! Syns inte alls här men det va fullt av folk som surfade med ngt som nästan liknade fallskärmar, kan inte komma på vad det hette. Inte windsurfing. Iaf, vi kom från det andra berget och körde igenom stranden upp på detta berget jag tog kortet ifrån o tittade ner på sjukaste stranden. Det va oxå där uppe korten togs på Karate Kid Anders och Robert den store.

Nu orkar jag inte lägga in fler bilder.. detta har tagit en evighet så vårt internet har fått spel och jag har fått spel på vårt internet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0