ordning o reda cash på fredag

Skulle behöva städa mitt rum men det är så jäkla tråkigt. När det inte är så mkt som ligger framme är det inte så farligt men jag skulle behöva rensa ut en hel del i mitt rum. Då är det tråkigt! Fast med lite ny musik går det nog bra.. har inte lagt in ny musik på min podde sen innan jag drog till Grekland så det kan behövas lite nytt. Dessutom är jag hemma själv så jag kan bränna på stereon på högsta volym. Fast vart e min mamma? Hon stack för ett tag sen.. hon skulle vara iväg i två timmar max. Nu har det gått... ja långt mkt mer än två timmar. Tror hon körde härifrån kl. 14 och klockan är 19. Oj, hur fan blev klockan sju?!! Mina långtråkiga dagar börjar gå fortare. Yeey!

när man talar om trollen, nu kom mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0