biter ihop

Min födelsedag imorgon kommer antingen bli katastrof eller sjukt lyckad. Jag kommer bli skitsur (alá fjortis-sweet-sixteen) om jag inte får som jag vill gällande en grej. Riktigt sur! Och det handlar inte om att vara otacksam och bortskämd på något sätt utan att om tjänster och gentjänster. Om jag kan ställa upp på saker utan problem så borde du också kunna göra det. Visst det kanske inte går att jämföra riktigt men det enda jag vill ha är ett rakt svar istället för att vänta till sista sekund. Det är typ det värsta jag vet... utdragna svar på en väldigt enkel ja eller nej fråga. Just nu är mitt tålamod på noll men är det såhär du vill ha det så fine, förvänta verkligen ingenting från mig mer.

Jag ska väl egentligen va skitglad.. fick jättefina presenter av min bästa kompis igår och hennes mamma. Fick en skitsnygg klänning o ett armband som är exakt sånt som jag velat ha! Sen en fransväska och ett skärp av hennes mamma. Sjukt nöjd. Materiella saker gör en vekligen glad, men ännu gladare blir man av bra vänner!

Jag ska verkligen försöka att bita ihop rejält och inte låta såna små saker (egentligen) irritera mig men nuförtiden har min stubin verkligen blivit kortare. Men jag får helt enkelt hoppas att det blir bra och försöka inte bli förbannad för minsta lilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0