dagen i övrigt

Idag, måndag (?) händer det nog inte allt för mkt. Eftersom jag har två extrajobb men inget jobb så blir det ganska mkt dötid. Det är det värsta jag vet.. älskar när jag har något att göra och i 190 ska det gå också! Så jag är ju inte i mitt esse direkt när jag går hemma och har timmar utan något vettigt att göra. Ibland drömmer jag till och med om att få gå i skolan igen - de som känner mig tror förmodligen att jag inte är riktigt frisk när jag säger så. Faktiskt så gör jag det. Gymnasiet är gjort det är ju över nu men jag menar skolan som jag vill gå på i Los Angeles.. längtar efter att få göra något som jag verkligen VILL göra och trivs med. Jag vill gå i en skola där jag får någonting ut av mig själv, som jag kan gå vidare med och förhoppningsvis kan leda till ett viktigt & roligt jobb.
Känns som att det aldrig kommer hända sålänge jag e fast här, i Kristianstad, med två extrajobb utan jobb. Jag verkligen hatar detta för det är inte jag. Vet ni, jag känner mig som han i CO/ Segemyhr "jag é mellan två jobb". Tyvärr måste jag maila Veronica B om mina dåliga nyheter också. Hösten.. hösten! Jag vill ju dit nu.

Today står det träningscykel och promenad på schemat. Förhoppningsvis ska jag ut och gå med Effie så då blir det ju iaf lite roligare. Ses


Kommentarer
Postat av: milla

Men om du inte har något att göra så hör av dig nån gång! Jag sitter ju bara med hemma på måndagar och tisdagar.. vafan lixom :)

2009-02-23 @ 16:37:44
URL: http://stillstandingstrong.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0