dagens

Dagens...

..skämt:
Att Calle Schulman har låten "Jag vill tacka livet" (artist: Arja Sajionmaa) på sin iPod-lista. Att någon ens vill lägga 9kr på det "skämtet" som inte ens borde få kallas musik.. haha. Alltså, hahahahaha!

..mest irriterande:
Vad är hela grejen med "halleluja kronprinsessan är äntligen förlovad"!!?!?!? Ge mig styrka.. alltså javisst, det är kul sjävfallet. Jag är verkligen inte bitter som person även om jag kanske ger det intrycket just nu. Men vad är den stora uppståndelsen? Det är inte så att hon har gått och hittat en ny liten brat-tönt på norrmalmstorg och kommit på idén "fan ska vi inte ta och gifta oss.. du & jag, kom igen!". Hon har varit tillsammans med Daniel Westling fleeeera år nu, det va väl bara på tiden. Grattis! Men sen får det ju faktiskt räcka, det är ju inte så att man känner dem personligen. Herregud.

..känsla:
Gravid. Inte för att jag vet hur det känns, men fan vad jag känner mig uppblåst och mår illa. Krängde nyss i mig en massa Jumbomajs (tror jag det heter), supergott men man ska nog inte äta så mycket av dom på en och samma gång. Jag nästan hällde i mig 1/4 av påsen, och den va STOOOR.. precis som Jumbomajsen. Gott men äckligt på samma gång.

Äh, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0