Ibu & Metin

Min pappa är lite lurig.. här sitter jag och tycker synd om mig själv, säger högt "fan i hela helvetes satan va jag har ont i tanden, kan knappt äta" (ursäkta, men det gör verkligen ONT!). Jaha då får jag tillbaka en kommentar "ta en värktablett då, Ibumetin bruka ju hjälpa". Då förklarar jag att de är slut för jag har inte hittat några där de brukar vara. Pappa bara "ja men vill du att jag ska fixa en till dig, för jag har ju.. men jag hämtar den isåfall", hmm skumt att jag han vill hämta är han bara snäll eller lurig?! Lurig såklart, för då kommer jag på att han gömmer dem för oss andra i familjen för de är alltid slut när han behöver. Jag fick iaf en Ibu-Metin så jag är nöjd och hoppas att värken i hela käften ska bli lite mildare.. vi får väl se. Ibumetin brukar ju vara min vän.

ett youtube-klipp också, såklart!

glass låter också som en bra idé.. det kanske också hjälper. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0