lyxlir

I ett tag nu så har vårt varmvatten här hemma varit lite sådär.. i ett antal veckor så har man fått duscha i ISkallt vatten så man har ju riktigt kännt att man har velat sätta sig i jacuzzin och ta det lugnt. Nu, först förra veckan kom det varma vattnet tillbaka äntligen! Så eftersom jag va ganska lack innan och lite uppstressad så satte jag mig en stund bland blubblorna (som jag sa när jag va liten) och segade tills jag blev ett russin. Den där ryggmassagen är inte att leka med, helt jävla underbart. Så nu är jag lugn igen.

     
Kass bildkvalité (från mobilen) men det bryr jag mig inte om direkt. Självklart drack jag iskall powerking och lyssna på Beyoncé! Haha.

Nu måste jag göra mig iordning. Hej jobb!


Kommentarer
Postat av: Effie

hahahahahhaha mannen, jooh ocksuuh vill ha yaaaahcuuzih! suuh skönt

2009-02-07 @ 22:46:58
URL: http://chiinchilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0