movie-night

Det har varit en väldigt soft dag.. trots att jag som vanligt sover jättedåligt. Sjukt jobbigt! Träffade iaf Milla idag (vilket va väldigt längsen), tog en fika på stan sen softade vi hemma hos henne och hon bjöd på ännu mer fika :) nice. Körde sen inom Effie och babblade 10min.. hon hade verkligen gjort vid sig jättesnyggt i håret (elchock?! borsta det yaau.. haha).
När jag kom hem höll jag fan på att somna men jag har faktiskt lyckats hålla mig vaken ändå, ville liksom inte somna på eftermiddagen och sen inte få ngn sömn inatt så hoppas verkligen att det funkade att hålla sig vaken. Jag behöver sova ut ordentligt men vill ju inte kasta bort en hel dag. Hoppas att det blir en nice dag imorgon så jag blir lite pigg och kan va vaken på rätt sida av dygnet. Det ska visst snöa hela veckan men jag ska försöka att inte vara bitter!

Nu ska jag kolla på en av de filmerna som jag har blivit rekommenderad; "Stomp the Yard" & "Vicky Christina Barcelona". Vilken är bäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0