respektlöst

Jag blir så jävla arg när människor uttalar sig om en människa som de inte ens känner, en person som inte ens kan försvara sig själv längre. Hur kan man vara så himla säker på att man har rätt information från en brud som inte ens va med "när det hände" och jag då som känner de som vet sanningen har liksom ingen trovärdighet alls. Tänk för fan efter innan ni öppnar munnen. Det minsta man kan göra är att vara ödmjuk och kanske säga "jaha men jag har fått helt annan information då va det kanske inte riktigt sant". Inte ens det kan jag tydligen förvänta mig. Sluta upp med allt tomt skitsnack & skvaller (för det är exakt vad det är!) och ta reda på det som verkligen har hänt innan ni ens funderar på att öppna munnen om någon ni inte ens känner.

Det är fruktansvärt och respektlöst. Låt oss hoppas att detta inte kommer fram till familjen, de har det redan svårt nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0