skänker en tanke

Herregud! Fick nyss reda på en sak som inte gick att undgå på facebook. Hemskt tråkigt! Såg lite tråkiga status kommentarer så jag klickade mig runt och tillslut hittade jag denna bloggen (hoppas att det är ok att jag länkar) där det står att en person, som kanske inte stod mig speciellt nära, har gått bort. Vi gick på Väskolan i parallelklasser, sen gick du ett litet tag i samma klass som mig på gymnasiet. Lärde dock inte känna dig så väl men kommer ihåg dig som en väldigt snäll och glad kille som hittade på galna saker med sina kompisar. Känns dumt att jag skriver om dig med tanke på att vi inte känner varandra men jag hoppas att du gjorde rätt val och att du finner ro.

Vila i frid Emil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0