smått retarderad


Det börjar med en lugn kväll at the greekhouse, vi äter god bakad potatis som Effies mamma gjort till oss.. Louie är fett avundsjuk. Dreglar.


han kryper sig närmre. dreglar lite till.


sen blev vi proppmätta och jag började freaka.. ni får inte se den värsta bilden. verkligen inte.


Effie lämnade rummet ett tag.. jag va uttråkad så hon hittade mig såhär..


jag försökte käka popcorn såhär..



...jag lyckades väl.. ibland.


Effie sa att jag skulle sätta dom i halsen.. jag träffade utanför mer snarare.


Haha snodde nyss denna från Effies blogg. Jag ramlade när jag skulle ta på mig skorna, Louie fick halsduken över sig och bara stod där haha. Sötnos


Efter allt krängande mådde vi illa så vi gick en runda.. tio kilo halsduk på och ett par varma ugg-liknande skor så var det inte så kallt alls direkt.  Väldigt kass kvalité med mobilkameran.

En typisk kväll hos Effie.
Förresten, ser först nu att det är typ bara jag och Louie på bildena.. Effie var fan e du?! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0