träningsvärk

Var ju ute och gick idag en lååång runda. Det blev säkert en 1,5h promenad, väldigt nice. Solen sken och allting. Så nu efter att ha tränat och promenad med Effie igår, plus den långa rundan idag och även nu senare ikväll en till med Effie och Semra så kan man ju lugnt säga att jag har träningsvärk i både låren och gumpen. Härligt. Känns bra att jag hållt uppe träningen ett tag nu för nu vet jag att jag inte kommer lägga ner på ett bra tag. Sommaren '09!
Här kommer lite tråkiga men nice bilder från idag..








en muppbild på mig, och ja.. osminkad. Ser sur ut dessutom, hade jag haft en egen hund att gå med så hade jag kanske inte sett så sur ut hahaha.
(kass mobilkamera-kvalité)

godnatt, sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0