twitter

Hamnade på något konstigt sätt inne på twitter.com, visade sig vara en sida där man uppdaterar (antingen via deras hemsida eller sin mobil) vad man hittar på lite kort. Som ni ser till höger har jag lagt till den på min blogg. Den är ju ganska bra när man inte orkar blogga och att bara kunna smsa vad man gör och sånt. Plus att man kan följa varandras/kändisars/okändas uppdateringar via då hemsidan eller mobilen. Eftersom jag redan har en blogg så känns det mest relevant att få det där med mobilen att fungera men jag lyckas inte riktigt.. hur fan gör man? Var inne på deras hjälp sida men den va inte speciellt hjälpsam. Vet någon hur detta fungerar? Eller kan ni inte också bli medlemmar så försöker vi fatta hur det fungerar tillsammans? Eller så skiter vi bara i det..

Tycker bara att det verkar vara en bra variation till bloggandet. Tröttsamt att ta upp datorn så fort man känner att man har något att skriva.. med mobilen blir det mycket smidigare!

hjälp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0