killer skor

Jag tycker att det är ganska otroligt.. även om jag inte dricker för mkt och tar det lugnt så händer ändå jobbiga saker mig. Visst jag hade en hyfsad kväll över lag men mina fötter är nog inte speciellt tacksamma. Använde skorna som jag hade på mig på nyår (jättejättejätte snygga från Killah men blir vädigt obekväma efter en liten stund) vilket blev katastof. Följde Elin en bit efter en stund på Hessle, självklart trillar jag i en grop med skorna och min höger tå börjar blöda.. det va så äckligt så jag kunde inte titta på det. Jag fick bandage av Jecka på Hessle sen tack o lov. Trots att den va så massakrerad så gick jag ändå vidare och även om min syrra och de andra kom lite väl sent så va det ok för jag blev bjuden på inträde och lite dricka.. vi va hemma kanske vid fyra för jag fick gå med myrsteg, det gjorde så ont!

dum som man är så skiter man i att lyssna på mamma och tar på sig ett par lite bekvämare skor som man borde.. nej då tar man hellre på sig skor som man vet kommer göra ont, "men det gör ju inte så mkt när dom är så snygga".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0