vadskajaggöra

Jag kan inte bestämma mig. Vad ska jag göra idag? Finns det verkligen något som jag kan ta mig för idag?

Stan.
Ska jag gå på stan själv? För alla andra går i skolan, jobbar eller sitter hemma och pluggar. Kul.

Ut och springa.
Det är KALLT. Det har snöat, och med min tur så kommer jag att halka om jag går ut och springer i snön.

Läsa min bok.
Ja, jag har faktiskt börjat läsa en bok, svårt att tro (jag vet) men när jag fick problem med att sova ordentligt så fick jag ju sysselsätta mig med något som får mig att somna. Därav började jag läsa.. en bok. Jag ska inte sova mer idag så det blir ingen bok.

Städa.
Nej här är faktiskt rent, hela huset inklusive mitt rum! Skulle kunna tvätta, men det är inte min grej.

Fan vad ska jag ta mig till. Kan ingen ringa upp mig så kan vi hitta på något vettigt tillsammans? Jag är rastlös och tänker inte sitta inomhus och bara glo. Ett gym-kort hade suttit fint just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0