vem vill haaa...?!!

Rensar garderoben. Har en massa som jag vill bli av med som inte får plats, tänkte om det är någon som vill ha mitt skit.. men sen tänkte jag "vem fan vill ha mina gamla tröjor?!". Förmodligen ingen. Sen hittar jag saker som är använt max 1gång.. någon som är intresserad då? Något festlinne, andra vardagslinnen, ngn fin oanvänd hm-tröja.. kanske någon klänning till och med (men ska först tänka över om jag ändå inte ska behålla den). Ska lägga ut bilder om någon visar intresse annars glömmer vi det bara så slänger jag skiten istället. Var e min kamera förresten? Glömt hos syrran kanske... hoppas det annars vettifan.

Kommentarer
Postat av: ELIN

JAG VILL HA ALLA DINA KLÄDER , så skicka dom till mig ;D

2009-02-11 @ 18:46:19
Postat av: Mikaela

Haha det är bra Elin.. jag ska lägga ut några sen när jag har hittat min kamera :)

2009-02-12 @ 11:27:40
URL: http://justinbobby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0