beauty and the geek maraton

Sitter och fixar naglarna till "Beauty and the Geek" på 3an och har nyss dränkt in ansiktet i en fruktansvärt renande ansiktsmask. Jag känner ju mig lite smått ytlig med tanke på sakerna jag gör under tiden jag tittar på just det programmet. Men det är ju klart, till en viss del är jag ganska ytligt och det är väl inget fel i det? Vem är inte det? Ibland är man sliten och trött och orkar inte bry sig om hur man ser ut när man bara lullar runt hemma eller ska till en kompis. Andra dagar går jag inte utanför huset utan att ha fixat håret och sminkat mig. Jag gillar det. Plus att jag är en nörd också så i slutändan jämnar det väl ut sig ganska bra.

jag & elin

jag & elin utklädda till nördar på en maskerad i höstas.


Kommentarer
Postat av: Caroline

hallu hallu! klart att jag har en blogg:P haha jag har hittat din med:P

2009-01-10 @ 23:15:49
URL: http://carolinelivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0