ge mig något att göra

Jag är super-uttråkad. Jag har varit det nu sen... ja, sen jag startade denna bloggen. Jag klarar inte av att titta på teve hela dagarna, jag vill inte vara i stan varje dag för där händer egentligen inte så mkt heller och jag läser inte böcker. Därför har jag brist på underhållning. Jag är ute och går emellanåt, jag ska börja träna nu igen men det räcker inte. Jag kan inte vara ledig såhär länge. Jag vill jobba nu igen. Hoppas jag börjar på måndag så jag slipper denna äckliga rastlöshet.

Ni som läser har säkert märkt det på mig också. 17 inlägg på 3dgr!!! Tre ord: brist på sysselsättning.
En sak som hade underlättat är ju om denna hemska snön hade försvunnit. Jag är mentalt allergisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0