GRΣΣΚ

Mår inte bra idag. Känner mig sjuk men ändå inte, mer att det värker i hela kroppen nästan som träningsvärk men jag har inte tränat sen i torsdags. Skitsamma får hoppas att panodilen hjälper lite. Känns inte som att jag kommer få så mkt gjort idag ändå.. måste bara ringa den där jäkla arbetsförmedlingen. Undrar vad det stod på deras arbetsansökningar för att få jobb där, kanske ngt i stil med "Jag har öööh tillräckligt lågt IQ för detta ööhh.. eeeh.. vad heter det nu?!.. eeeeh ja just det, arbetet". Retards! Well, well jag måste få det gjort nu iaf.

Kollade nyss på GRΣΣΚ som brukar gå på 5an, gillar den serien som fan faktiskt. Ska nog ladda ner ngra avsnitt att kolla på idag, känns inte som att jag kommer orka göra så mkt mer idag.

Ändrade utseendet lite på bloggen igår, blev det OK? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0