halv sju

Trots att jag inte skulle jobba denna veckan så vaknade jag ändå väldigt tidigt imorse. Kanske inte för att jag va pigg direkt (är definitiv ingen morgon-människa) men för att jag har så himla ont i ryggen och kunde inte somna om. Jag fick ju gå upp och göra ngt så jag kunde somna igen men inget verkade hjälpa.. så här sitter jag nu ca 4h och 30min senare, super-trött med ryggont. Kul! Konstigt att jag inte alltid kan lyssna på min mamma. Mina muskler är tydligen överansträngda i ryggen och jag har tydligen inte gjort så mkt för att det ska bli bättre, snarare tvärtom. Jag trodde ju att lite träning kanske kunde hjälpa. Saaau fel jau hade!

Jag ska lägga upp ett youtube-klipp sen ska jag gå på skattjakt. Var är ibumetinen?!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0