hårdträning

Känns så jävla skönt att ha kommit igång med att träna igen. Jag märker ganska stor skillnad även om jag bara hållt på i snart två veckor. Både fysiskt & psykiskt. Nice! Ingen hårdträning har det väl varit men ngn timme på cykeln varannan dag, promenader och idag en joggingtur, gött. Förresten googlade på deffad, alltså jag visste redan vad det betyder men ville se lite roliga bilder. Shit! vad det ser sjukt ut när man gör så mot sin kropp. Man definierar liksom sina muskler genom att gå ner i fettvikt och få fram muskulaturens former. Okej att man vill ha lite muskler, som tjej vill man kanske inte ha så tydliga heller så jag kan inte fatta att till och med tjejer gör så. Det är FULT. Sök på ordet "deffad" på google och kolla på bilderna... det är inte friskt.

Däremot har jag inget emot om man ser en kille som ser ut såhär som Brad Pitt :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tjoo! Nu e jag allt lite sen på det, men glömde bort helt att jag skulle rösta:D Haha. Jag tycker bild 1 eller 8:) Men du e förstås söt på alla. Dessutom skulle jag säg att jag håller med dig om det här med tjejer och muskler. Ser inte klokt ut med en tjej med väldigt tydliga muskler:P Hehe. Hoppas allt e bra med dig och din family! Kramis!

2009-01-14 @ 22:07:30
URL: http://www.c4queen.se
Postat av: effie

hahahha jeeflar mannen. jooh viith det voorah tuufft, man man fuuhr stuuh ut. ahehehe

2009-01-14 @ 22:54:21
URL: http://chiinchilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0