honung

Efter att ha kommit hem efter en jogging-runda så ville jag har en riktigt god hemlagad middag.. vad gör mamma då?! Jo, äcklig ärtsoppa!!! Bland det värsta jag vet. Så jag fick improvisera och hitta på något själv, extra kul när man är så "himla bra" på att laga mat. Jag gjorde havregrynsgröt med linfrön, russin och honung. På den nivån ligger mina mat-kunskaper på ett ungefär. Men det blev helt ok och väldig nyttigt om inget annat så det va ju bra. Det är ju inget man vill ha till middag direkt men det fick ju funka. Honung är ju sjukt gott dessutom.

Gamla The Hills avsnitt gå på Mtv just nu så jag kollar lite emellanåt. Senare ska jag va snäll och köra in till stan för att hämta min lillebror och lämna den där himla filmen som jag skulle lämnat i fredags (ooops!). Bara en vanlig tråååk-dag. Jaaaaaadajadajadaaa...

ciao

Kommentarer
Postat av: Caroline

Nu vill Mamma att jag ska börja laga mat en gång i veckan för att jag ska kunna laga mat den dagen jag flyttar hemifrån, ska vill bilda klubb?

2009-01-26 @ 21:50:22
URL: http://carolinelivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0