inte bra

Kom nyss hem efter att ha varit hos lilla Effie i ett antal timmar =). Semra va också där, vi skulle röka på och lyssna på Bob Marley. Det blev inte så =) haha. Istället krängde vi popcorn och snackade skit. Älskar det!
Nu mår jag lite illa, eller jätteilla.. kan inte riktigt bestämma mig men jag mår inte bra i alla fall. Kanske är det pga den härliga instängda popcorn lukten på Effies rum eller att jag druckit för mkt redbull (3st). Skitsamma, jag mår illa vilket som. Inte bra.

En annan sak. Hämtade också upp min lillebror när jag körde hem, som jag hade dumpat hos en kompis innan. När jag väntade i bilen på honom så skulle jag sträcka mig efter min väska i baksätet och ta upp min mobil för att ringa min lillebror. Jag råkar stämpla gaspedalen riktigt rejält när jag har handbromsen i så motorn rusar som fan. Hans kompis syrra kom dessutom nyss hem och går ut ur bilen och undrar nog va fan det va för idiot som står och för ett jävla liv utanför deras hus. Haha. Det va inte meningen.

När jag va i stan med Elin och va påväg mot parkeringen vid Domus kör det upp en kille bakom mig vid trafikljusen. Jag och Elin.. eller i alla fall jag stirrar i backspegeln för att kolla om han är snygg. Jag känner igen honom (och jag tycker att han är snygg) så eftersom jag stirrar ner honom så kollar han tillbaka (och har tydligen ingen koll på vägen). När det blev grönt så kör jag och killen efter, stirrandes. Vi bromsar in för att göra en vänstersväg. Killen kollar fortfarande inte på vägen och får tvärbromsa när han märker ganska sent att jag har bromsat. Han slirar och kör upp på trottoaren! Några centimeter till och han hade kört rätt in i oss. Jag blir livrädd och hinner knappt reagera. Men ingen skada skedd tack o lov. Så han kör ut på vägen igen och låtsas som om ingenting har hänt... har egentligen bara en sak att säga. Håll fan ögonen på vägen! Jag ska aldrig mer koncentrera mig på någon kille så mkt, snygg eller rövful. Det hade lika gärna kunnat vara jag.

Annars en bra dag =) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0