känns bra

Har nu äntligen fått upp kontakten med Veronica i L.A. så nu hoppas jag att det mesta går min väg. Just nu vill jag bara åka dit och leva livet. V är verkligen så snäll som min mamma beskrivit henne. Jag ville mest bara ha lite hjälp med att skaffa ett bra jobb, söka till skolan och få ordning på saker och ting när jag kommer dit men hon erbjuder verkligen så mkt mer än det. Hon skrev bl a såhär i ett mail "If you come to California, I would be honored to have you consider me and my family as your family out here."
Tänk att man kan erbjuda en person som man inte känner och absolut inte har träffat så mkt gästvänlighet osv. det enda hon kan gå på är att min mamma och hon är barndomsvänner och att jag är hennes dotter. Det är jag som är hedrad att de vill se mig som en familjemedlem och ingen annan. Jag hoppas verkligen att detta kommer bli hur bra som helst, med den hjälpen som erbjuds borde det ju inte bli annat än svinbra!

Hallåå! Glöm inte att rösta på föregående inlägget för tusan. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0