koncert

Jag blev så himla sugen på att gå på någon stor koncert när jag såg att Chris Brown ska uppträda nu på fredag.. hade ju varit skitkul att ta en lång weekend för att kolla på honom och sen hitta på en massa annat roligt i Sthlm men som vanligt är man försent på det plus att det är typ slut på kontot.. MEN sen såg jag att Beyoncé har koncert i Globen den 13e Maj, en onsdag dock men vad gör det..? Så vem är sugen att hänga på?
Jag har alltid gillat henne och hon har ju en grym röst.. och för er som inte uppskattar henne på samma sätt så har jag hört att även om man inte är hennes största fan så kommer man älska henne efter att ha sett henne live.

Så vem är på? 13e Maj, en onsdag i Globen med Beyoncé? Kom igen.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0