livet leker?

Öööh nej, inte direkt. Bajs på arbetsförmedlingen, bajs på vädret och bajs på att jag inte har något att göra.

Saker jag har åstadkommit idag:
- Varit ute på en ganska lång joggingrunda (faktiskt!!!).
- Körde till arbetsförmedlingen eftersom dom så snällt gett mig ett nr till en människa som inte vet hur man svarar i en telefon. Där va stängt såklart, varför det kan man ju undra?! Jo för att dom kom på den väldigt trevliga idén att bara ändra öppettiderna sådär roligt. Väldigt uppskattat!
- Körde till Maxi, utförde en nästan "Mission Impossible" shopping till mamma där.
- Nu sitter/ligger jag i min säng och gör absolut ingenting. Kul? Nej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0