min alldeles egna PT

Nu ska det fan bli ändring! Är så trött på detta så nu ska vartenda litet fetto-kilo bort från min kropp. Inga mer ursäkter, inga bortförklaringar, skräp eller skit-mat överhuvudtaget.. bara träning och nyttig mat. Håller jag inte det, ja då blir det konsekvenser. Jag ska helt enkelt bli min alldeles egna personliga tränare. Låter förmodligen skitlöjligt men är så trött på att bara gå halvvägs och sen håller man inte vikten som man borde. Varför ska jag behöva betala fett för en PT när jag kan göra allt själv, allt sitter i huvudet sen är det bara till att göra det man har bestämt sig för. När jag nu väl bestämt mig för att verkligen nå ett visst mål ska jag banne mig klara det också. Ännu mer springande, cykling, gym, kanske simning och massa andra saker. Jag har alltid haft en teori om att man ska ha väldigt stor variation på sitt tränande, prova nya saker hela tiden, utmana sig själv.. för då blir det roligt och man tröttnar inte till skillnad från om man går till gymmet varje dag och göra samma tråkiga pass hela tiden. Möjligt att jag inte provat alla extrema saker men nu ska jag försöka testa lite annat. Det vi fick prova i idrottsklassen i 4år räknas inte nu. Okej, jag är kanske inte överviktig men jag har ett par irritations-kilon som ska bort + att jag vill se snyggare ut i bikini nu i sommar. Om det är det någon som hänger på och vill ut och springa eller vad som helst så säg bara till.

Nu ska jag ta ngn timme på träningscykeln. Sen måste jag ett ärende till stan. Ses senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0