RaneGLID!!!

Sitter just nu hemma hos Effie och hon har nyss kommit på ett helt nytt efternamn. Jag sitter och högläser ur en blogg (Alex Schulman) där han bl a har skrivit om Björn Ranelid. Jag läser hans namn högt för henne medans hon sitter rapar & äter popcorn.
Hon utbrister: "RANEGLIIID?!?!!!!?!"
Jag + Effie: "HAHAHAHAHAHAHAHAAAAA"
Jag: "Vafan Effie, RaneGLID?!?! Hahaha din sjukefan du hör bara vad du vill höra. Det låter ju som ett jäkla glidmedel!
Effie: "Ja men vissa har ju såna sjuka efternamn som t ex Glidare och sånt."
Jag: "HAHAHAHAHAHAHHAHA!!"
Effie: "Ja men det är ju sant hahaha."
Jag "Tänk, det finns svenskar som heter Dick.. stackars jävel som heter Dick Glidare liksom!"
Båda: "HAHAHAHAHAHA...."

Övertrött någon kanske?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0