tråkigt & stökigt

Jag har varit påväg och skulle ha städat mitt rum idag men det är så tråkigt att jag håller på att avlida! Saker överallt, det mesta är saker som jag vill ha men vet inte var allt ska ta vägen. Speciellt min stora hylla ser förjävlig ut där jag bara slänger en massa skit när jag inte orkar organisera det. Problemet är väl att jag har ingen snygg praktisk förvaring till t ex alla jävla smycken som ligger överallt. Är i desperat behov efter ett stort och snyggt smyckeskrin! Jag vill handla korgar, boxar och annat som man kan ha saker i så att det inte syns och ser uppställt ut. Pallar inte titta på skiten mer! Oavsett om dörren på hyllan är stängd så ser det ändå så tråkigt och stökigt ut så man kan spy. Plus att det ser så barnsligt ut allting. Jag måste lura med mamma till stan eller Ikea eller vart som helst där det finns snygga förvarings saker så jag kan få ordning på det.. så kanske jag börjar orkar bry mig om att plocka undan sakerna. Resten av hyllan ska vi inte snacka om.. baaaaaaah!



      

Kommentarer
Postat av: hihih

waaaaaaaaaaaauuu, suuh möcket rooosa.

2009-01-28 @ 23:42:47
URL: http://chiinchilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0