vet inte riktigt..

...vad jag ska skriva idag. Har inte så mkt att komma med just nu. Sov ganska hyfsat inatt men inte jättebra, fattar inte vad det är för fel. I nästan två veckor har jag sovit riktigt dåligt från och till. Ska se om jag inte kan fixa ngt sorts "godnatt-te" som Joanna har tipsat om innan, jag provar vad som helst om det kan hjälpa mig att sova bättre. Igår tryckte jag i mig panodil innan jag skulle lägga mig i hopp om att det skulle bli bättre. Vet inte riktigt om det va så mkt till hjälp..

Challe ringde imorse innan när jag låg och sov vid halv elva. Hon lämnade ett 2sek långt röstmeddelande där jag bara hörde lilla Nea i bakgrunden. Jag saknar dom riktigt mkt, kan knappt kolla på bilderna med barnen längre eftersom jag inte träffar dom lika ofta längre. Ska strax ringa upp henne och kolla läget.. det är kul att höra ifrån dem i alla fall, familjen Falk brukar vara så stressade om dagarna så det är ju alltid kul när de väl hör av sig.

ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0