wake-up call

Jag har upptäckt en ny favvo-dricka! De som känner mig vet mkt väl om att jag ääälskar redbull, latte (chai/soja/vanlig), champagne & vin och såklart smirfnoff. NU! Har jag lagt till en till liten burk på listan. Nämligen: V "the afternoon wake-up call". Redbull gillar jag skarpt men denna jävla drickan är fanimej trolleri. Jag va äckligt bakis dagen efter nyår och skulle på något sätt köra hem från Malmö till Kristianstad med en extem hardcore-huvudvärk. Jag behövde "droger" & redbull helt enkelt. På något konstigt sätt gick det inte att hitta huvudvärkstabletter som man oftast har med sig, och inget ställe hade vanliga redbull så jag fick ju ta vad som fanns.. V. På noll komma tre sekunder hade jag ingen huvudvärk och mådde inte ett dugg illa. Hade ni varit där så hade ni förstått vilket trolleri det va. Sjukt! Jag ska inte babbla mer nu.. ska dricka V och vakna till lite för jag ser ut som en pundare i pyjamas just nu.

wake-up call

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0