kryckan

Ingen bra dag idag heller men skitsamma! Nu orkar jag inte mer. Syrran är i alla fall här så jag stannar här i minst 2veckor till sen åker jag faktiskt hem. Det finns liksom inget mer att hämta här!

Malin sticker till Aten på onsdag och ska jobba där ett tag. Kanske blir så att jag kommer dit och hälsar på eller vem vet jag kanske också börjar jobba där, men det känns faktiskt som att det är dags för mig att åka hem. Nu ska jag liksom bara njuta av tiden syrran är här och bara ha kul!

Det som händer i fredags va att vid sista stoppet kom vi till en nerförsbacke. Jag saktade ner och tog det cool lugnt, verkligen! Körde max i 5-10km/h för jag ville inte ramla med Malin sittandes bakom mig liksom. Så körde vi ner och jag ser en svart hal fläck mitt på vägen och jag ville undvika den men sen började moppen slira och åkte rakt på fläcken och vi ramlade såklart. Jag fick moppen över mig men Malin hoppade av snabbt och klarade sig bra tack o lov och tog bort den från mig. Skinn fastnade i asfalten och hela benet är uppskrapat. Armen är också skrapat, mitt högra öga är helt svart & lila och svullet (Quassimodo!!) och jag har ngt som liknar en hitler mustasch med fläskläpp och högra bröstet är också uppskrapat! - KAOS - . Också har jag fått låna kryckor från Josefina med hälsenan för hon behöver inte det längre. Men alltså jag kan ju gå utan och behöver inte dem egentligen men det är skönare för då behöver jag inte sätta ner foten.. och antibiotika i en vecka till. Efter olyckan hamnade vi i en sjukstuga där de gjorde rent allting sen kom ambulandsen som trodde jag va en Suicide Bomber. Jag bara "..hahaha aa det ser alldeles säkert ut som det också fick jag en knytnäve i ögat påväg till cockpitten!". Men nej det är jag såklart inte! Haha. Sen så sa han "Welcome to flight 101 - we're going to Hospital of Rhodes and we'll arrive in 15min". Så jävla charmig och rolig med sina dumbo öron!

Men nu ska vi inte jobba alls längre. Jag och Malin är skadade så de vill inte ha oss kvar så jag åker hem om två veckor när min syrra ska hem. Så det blir en skön semester med henne iaf vilke känns jävligt skönt! Malin sticker till Aten på onsdag och jobbar med sin bästa kompis på en restaurang. Jag kanske åker förbi på semester eller vem vet det kanske blir jobb för mig också. Men det är nog dags för mig att åka hem nu för jag orkar liksom inte mer nu. Olycksfågel numero UNO!

Nu sitter jag på Café au-Lait med Malin, Therese och Adam. Men vi ska strax gå och käka, kanske det blir Jack's eller ngt sånt. Känns som att syrran kom på rätt tidpunkt men ändå verkligen inte menmen det kommer väl bli bra.. får se. Ta hand om er och åk aldrig moppe (speciellt inte på Rhodos!!!). Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0