Olyckan Ole Do Lyckan

VARNING FÖR VÄLDIGT OTREVLIGA BILDER !


Tjabba Hej Svej!

"Ikväll blir det löshår", sa Emelie nyss när jag precis tänkte skriva "ikväll blir det fest med kryckan"! Nu ligger jag här i sängen i vår lgh som vi får ha kvar tills imorgon (sen flyttar jag till Hotell International med syrran) och tittar på trasiga lilla mig. Har tagit bilder nu och förväntar mig att få fett med pengar från försäkringskassan för det här. Skitsamma, vi ska festa ikväll! Vi ska sätta oss inne på Dream - som Jannis hatar - så vi ska beställa in helrör av Viktor och Adam där och bara ha skitkul och ta kort på allt och alla. Fan va lack han kommer bli.. men det är vårt mål. Han förtjänar det ju! Bajsgrek eller som det heter så fin på grekiska kakka-greek. Hahaha! Nu har jag iaf duschat för två timmar sen. Ingen raggardusch utan riktig dusch för jag fick ännu mer rengöringsgrejer till såren som gör att man kan duscha med vanligt vatten. Världens "nice-aste" dusch va det! Tro mig det hade ni också tyckt om ni hade bott här med skrapsår från huvudet och ner till tårna. Smuts smuts smuts överallt - och sand med småstenar ska vi inte snacka om. Emelie och Malin packar för fullt. Emelie åker hem till Sverige imorgon och Malin ska till Aten och jobba med sin bästa kompis som också är grek. Alla har bästa vänner som är greker verkar det som och ändå har vi träffat en massa jävliga greker här nere. Sinnes!


Nu lägger jag upp lite bilder - känsliga borde inte titta men det är upp till er!

   
1. olycksdagen       2. idag (5:e dagen)         3. Min armbåge idag.


    
4. söndag, hälen - "knölen är typ borta"      5. Mitt snygga Quassimodo öga idag

 
6. Knölen idag (det gula är antihistamin rengöring och det vita antibiotikaspray) 
 

Det klassas som en brännskada men det är ju skrapat och skinnet fastnade i asfalten. Men brännt är det ju helt klart!

Bli inte jätterädda nu. Jag mår fint! Allting läker som det ska sa läkaren igår så allt e bra. Det kommer bli bra igen - lite ärr bara men det kunde ju faktiskt varit värre!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Felicia

men herregud :O stackare!!!

2009-07-21 @ 23:52:35
Postat av: mikaela

=) tack, men jag mår fint! hoppas allt e bra med dig! kram

2009-07-23 @ 07:39:27
URL: http://justinbobby.blogg.se/
Postat av: elinsstörstbästvackrast

men stumpan ! ja trodde inte de va sååååå hemskt :S men du är lika snygg ändå , och jag längtar tills du är hemma :) har en massa o berätta ! ;P krya på dig kryckan ! :) <3 KÖSS

2009-07-23 @ 19:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0