sprit sprit fest fest



Jaha då va det tre dagar sen man uppdatera igen men det kan inte hjälpas! Hoppas allt är bra hemma i trötta Sverige.. bra väder? Här har det i alla fall varit sinnes-varmt hela veckan. Vi brukar gå till två stränder och skifta lite beroende på hur mkt det blåser - är det supervarmt så går vi till Windy för där blåser det konstant så det är ju skönt när svetten lackar. Sen finns det ju Elli Beach också och den är väldigt nice, jag går faktiskt hellre dit även om det verkligen steker i pannan. Så jag har legat där nu två dagar i rad för att bättra på brännan lite eftersom jag blivit lite blek efter en vecka på sjukhus. Kine, Mia, Robert, Alexandra Josefin, Evy, Andreas osv.. var där idag. Det va så jävla nice en av dem hade med sig stereo så vi låg och lyssna på skön musik, snackade skit och badade. Nice!

Igår vart det spritfest. Det gillar jag inte! Bara en massa skit överallt, översvämning i VIPen så jag fick så och skura i nästan en timme. Kul att man är anställd som servitris men får stå och städa största delen av kvällen. Inte okej alltså.. men så är det. Jobb är jobb!

Det har kommit en ny tjej som heter Malin. Väldigt snäll o go tjej som är servitris och hon har dessutom fått flytta in hos mig och Emelie så det är ju skoj! Så himla härligt när man kommer överens och trivs med en person direkt, det är ju väldigt viktigt - speciellt om man ska bo ihop också.

Just nu sitter jag på Kringlan (café) som är väldigt mysigt. Malin är också här och söta norska Kine var här också för en stund sen men stackarn har också fått lunginflammation så hon va tvungen att sticka till doktorn igen och fixa lite.. så jävla trist att alla ska bli sjuka hela tiden. Men nu känner jag mig iaf mkt bättre. Jag ska bara ta medicin tills på fredag sen är jag FRISK som en nötkärna eller hur man nu säger. Så det blir en jäkla fest väldigt väldigt snart igen! ;D

Emelie laddade ner ett skitbra bildredigerings program till min dator häromdan om heter Picasa 3. GRYMT måste jag säga. Skitlätt att förstå och det går väldigt snabbt att t ex fixa ett kollage av sina bilder och massa annat kul så nu tänkte jag va lite duktig och börja lägga in lite mer sånt. Har satt ihop två stycken (tyvärr bilder som redan ligger på facebook) som jag lägger upp nu sen när jag skaffat en ny kamera så blir det ännu mer kan ni tro!

Enjoy






Nu måste jag alldeles strax sticka hem och fixa mig inför jobb 20.30! Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0