colorado

Tjabba heeej.. idag är jag sjuukt sliten! Det blev ett jäkla drag igår på "jobbet". Det känns inte ens som ett jobb för det är så himla kul att jobba på Pacha Toxic! Går inte ens att beskriva. Bättre o bättre dag för dag wiihooo ;D Efter jobbet då så stack jag o Frida plus ngra till - till Colorado och festade en stund, dock inte så länge eftersom vi redan hållt på ett bra tag sen halv 21 på kvällen (till ca 05)! Fatta vilka långa dagar det blir men herregud vad det är värt det. Love it! Ganska full blev man på det.. känns som man druckit en del varje dag nu (inte riktigt men nästan). Men herregud va ska man göra när man får hur mkt gratis sprit som helst på jobbet?! Men lite skärpning får det nock bli för just nu är jag väldigt väldigt förkyld och fötterna är fortfarande inte helt hundra än.

Det blev i alla fall en stund på stranden idag för det är jävligt varmt idag. Har ingen direkt koll men skulle gissa att det va mellan 35-40 grader idag. Solsting! Emelie skulle gjort mig sällskap men hon verkar inte kunna svara på sin mobil. Kanske avstängd, jag vet inte.

Och ja just det! Måste berätta om hur nice det är med rena kläder. Nästan det bästa som finns! Fick lämna in mina äckliga gris-luktande kläder idag på ett sånt där tvättomat ställe eller vad fanken det heter. Även om jag nästan har en 3mån förbrukning av kläder så va nästan allting väldigt svettigt, strandigt och bara så jääävla äckligt. Så det kändes sjukt härligt att få sätta på sig underbart oillaluktande rena kläder. Fett nice!


Ikv blir det jobb. Vet inte hur och när jag ska få tid till att flytta mina saker till pojkarna men det ska nog lösa sig.. har fan ingens nummer heller. Väldigt dumt! Så det måste jag ordna sen, helst innan jobbet 20.30...

Ciao


Kommentarer
Postat av: Anonym

ellooh mannen. har jag svarat på din kommentar eller har jag glömt det? baaaj thää weeih...mina jävla tangenter fuckar sig...va ska jag gooooorah

2009-06-12 @ 17:45:51
Postat av: effie

haha jag ska åka dit själv o hälsa puuh mina släktingar eh;P

2009-06-14 @ 01:40:27
URL: http://sambucaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0