o-nice

Är väldiht orolig för min syrra. Hon fick komma hem från sjukhuset idag tack o lov men fan asså. Det ska inte vara ngt allvarligt för då åker jag hem. Kan inte sitta här och bara låta saker hända liksom.

Det blir inget längre utlägg nu för det orkar jag faktiskt inte. Får försöka göra bättre inlägg när jag har mer tid.

Jag har faktiskt tagit lite bilder men mest på stranden och havet så jag ska verkligen göra mitt bästa för att fixa lite roligare underhållar bilder.

Ta hand om er. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

brushan jag skickade sms till dig för en stund sen från smsme.se, skrev att du skulle ringa upp mig...men jag kolla i min mobil uuh ingen mikaiihla ringa mig eh

2009-06-03 @ 17:11:38
Postat av: Anonym

okäääh brushan. det ä broh här hemma, jag o semra va ute iguuh puuh tiiih-boren o zääjkade våra butz hha. j men de går bra, vi kan höras här:D vi soknr dig också eh. hahaa fan de var nära att vi inte kom hem igår....v missade bussjäveln o arri sov, men joanna lyckades väcka honom till slut. hur går de med dina jubb?

2009-06-07 @ 19:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0