life is good

Jag mår så himla bra just nu. Det finns liksom ingenting som kan få mig på bajs humör (förutom vissa nya stolpskott i personalen). Trots att jag får nya skoskav varje minut, trots att jag varit sjuk i nästan två veckor, trots att jag inte fattar hur vissa människor lyckats ta sig hit och skaffa jobb överhuvudtaget så mår jag jävligt bra. Igår fick jag besked om att jag nu mera är chef över all servis personal! Hur glad blir man inte då.. har ju trots allt bara  jobbat där i ca 12 dgr nu (tror jag). Hur fan lyckades jag med det?! Tydligen gillar de mig väldigt mkt och jag tar mycket egna initiativ + att jag är amibitiös och grejer. Blev helt mållös och trodde att de skämtade eftersom det inte gått så himla bra med mina första "jobb" här nere. Kan lika bra kalla dem provjobb eller fågelbajs jobb - såna jobb som ingen vill ha.

Ville bara berätta det och nu tänkte jag faktiskt sova för jag har jobbat hela natten nu så är supertrött! Ska försöka uppdatera lite mer men det är svårt när man jobbar/festar/stranden/shoppar och allt på samma gång helst också. Idag firade vi liksom midsommar på Nikos (den ena ägarens restaurang som ligger påväg mot Faliraki) och hade väldigt skoj. Fick väldigt god mat - en massa grekisk mat såklart OCH GRILLAT! Som jag har längtat.. sinnes gott!!!
Och imorgon blir det tydligen poolparty klockan 12 mitt på dagen. Herregud. Men life is good och jag tänker ta vara på det men önskar såklart att alla kompisar kunde komma ner och joina lite för det hade varit så jävla kul, saknar er jättemkt.

Vi hörs senare, puss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej! googlade lite och hittade dig. vill också åka till grekland och jobba, så såg jag att swedco söker personal på arbetsförmedlingen men så läste jag din blogg nu och de va inge bra eller? Hör gärna av dig!!

2009-06-21 @ 11:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0