snabbis

Snabbt inlagg nu. Sitter pa Kringlan och kollar lite mail och facebook. Idag kanns det sadar alltsa.. alla vill aka hem och det ar inte vilka som helst utan de som varit har langst och som jag tycker om mest. Inget bra alls! Blev sa javla ledsen nar en kille som heter johan bara stack imorse klockan 11. Fragade honom igar hur han madde och om han ville aka hem och han bara "nej absolut inte jag ska stanna" typ.. sa bara sticker han. Sa javla trakigt!

Tyvarr kan jag inte gora ngt at detta sa det ar som det ar.. nu maste jag sticka for tiden gar ut nu. puss hej

Kommentarer
Postat av: Felicia

är det pacha-johan som har dragit?

2009-06-21 @ 22:03:07
Postat av: Mikaela

precis.. johan holst :(

2009-06-23 @ 02:55:33
URL: http://justinbobby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0