snorfeber

Just nu mår jag så jävla dåligt! Näsan rinner så mycket att det känns som att hjärnan ska explodera av snor vilken minut som helst och inatt har jag inte sovit mkt alls.. tack vare att jag har fått sån jävla feber helt plötsligt. Det har gått ifrån att jag varit så himla varm och svettats ihjäl till att frysa så in i helvete. Emellanåt sov jag med en tjock hoodie på mig, ett lakan och två filtar och frös som en gris ändå. Sen så blir det ju ganska jobbigt om jag ska behöva jobba ikv men jag måste ändå gå dit och se om de verkligen behöver mig ikv, vilket de alldeles säkert kommer eftersom på tisdagar är det packat med folk (speciellt på Pacha där jag ska jobba ikv). Tror att det är spritfest ikv dessutom?!

I alla fall så känns det här inte kul alls just nu. Att behöva sova från och till hela dagen fram till klockan 16 är helt fruktansvärt. Man hinner inte till stranden, inte träffa upp kompisar och hitta på något och sen vill man ju såklart helst inte jobba. Men nu ska jag verkligen inte dricka mer alkohol förrän jag har blivit HELT frisk plus att det blir apoteket imorgon och köpa 1 dags kur av penicillin. Fast nu skrev nyss mamma att jag skulle köpa en 10 dgrs kur istället. Känns lite jobbigt att behöva hålla på med sånt i 10 dgr fast det kanske är lika bra.

Måste iaf ta mig till jobbet senast klockan 20 ikv så om ni har vägarna förbi så ser ni snoriga lilla mig där.. usch!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0